جابلو

هنر وگفتگو

جابلو

هنر وگفتگو

مناظر قلعه رودخان وماسوله

سکوت نمی کنم  

 

صدای پای بی آهنگت را شنیدم
ودر سکوت ،
به خیال تو پرواز کردم .
ماندن ونیامدنت را
همه را بار قطاری کردم ،
تا کهکشانهاسیر کردم.


به باغ بی رنگ تو رفتم ،
پاییز را یافتم.
اگر به خود نیایی،
باد و بوران ،
تو را در آستانه زمستان سرد می برد.

باران میکوبد و
باد میوزد،
چترها در آسمان معلق میشود
وخانه کبودت قندیل می بندد.
 

راهی که میروی،
چه دشوارست ...

 
من سکوت نمی کنم
به خودم بر می گردم . 

  

۲۸/شهریور ۹۱ 

 

 

دژ قلعه رود خان  

ادامه مطلب ...

مناظر رویان و بلده

 

پروانه  اوچاندا  یارپاغی  تیتره دی
من یاریمی گورنده کونلومو تیتره دی
یار دئمه روح سوداسی گوی اولدوزو
من بو اولدوزا باخاندا گوزلریمی تیتره دی
 

 

  

آبشار آب پری رویان  

 

ادامه مطلب ...

آبشار کبود وال گرگان

  

 

 کبودوال آبشاری واقع در ۵ کیلومتری جنوب غربی شهر علی آباد کتول از توابع استان گلستان است.[۱]در ضلع جنوب شرقی شهرستان و در دل جنگل و دامنه ی کوه هارون به فاصله ی 4 کیلو متر آنچه که چشم هر بیننده ای را نوازش می دهد طبیعت بکر و رود خانه ی با صفای کبودوال می باشد که یکی از زیباترین آبشار ها ( و تنها آبشار خزه ای ایران و جهان )را در خود جای داده است . 

  

 

 

ادامه مطلب ...